Gyakori kérdések

 

Telefonon tudnak információt nyújtani?

Élő telefonos információs vonalunk nincsen, kérjük minden esetben írásban, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@cooproastery.hu címen, vagy a webáruház chat felületén és mi írásban, rövid időn belül válaszolunk.

 

Megrendelés nélkül is tudok vásárolni?

Nem, kérjük minden esetben rendelje meg a kívánt terméket a webáruházban és mi azonnal értesítjük a vásárlás folyamatának minden lépéséről.

 

Van lehetőség a megrendelés személyes átvételére?

Nincsen.

 

Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mit tegyek?

Kérjük adjon le egy új megrendelést és próbálja bankkártyával kifizetni ismételten, vagy utalja el számunkra a vásárlási összeget.

Banki adataink: OTPBANK, Közösségi Kávétermelő Kft. 11707031-21452419

 

Ha valamilyen terméket megrendelek ma, mikor kapom meg?

Amennyiben raktáron lévő terméket rendel, úgy azt legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk indítani Önhöz. 
A csomagfeladás napjától számított 1 munkanapon belül várható a szállítmány kézbesítése, vagy Foxpost automatában történő elhelyezése. 

 

Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?

Webáruházi rendszerünk zöld pipával jelzi a készleten lévő termékeket.

A rendelhető termékek az európai nagykereskedő partnereink raktárkészletét tükrözi.

 

Külföldre is szállítanak?

Igen. Szállítási kondíciókról érdeklődjön.

Do you ship abroad?

Yes, please ask for delivery fees at info@cooproastery.hu

 

Hogyan tudom visszaküldeni FoxPosttal a megrendelel terméket amennyiben elállnék a vásárlástól?

https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat#faq-5 

A szolgáltatás ára 990 Ft - ami a Foxpost automatánál fizetendő.

Webáruház készítés
borgun_hu