Gyakori kérdések

 

Telefonon tudnak információt nyújtani?

Nem, kérjük minden esetben írásban, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@cooproastery.hu címen és mi írásban, rövid időn belül válaszolunk.

 

Megrendelés nélkül is tudok vásárolni?

Nem, kérjük minden esetben rendelje meg kívánt terméket a webáruházban és értesítjük amint azt kiszállítottuk.

 

Van lehetőség a megrendelés személyes átvételére?

Nincsen.

 

Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mit tegyek?

Kérjük adjon le egy új megrendelést és próbálja bankkártyával kifizetni ismételten, vagy utalja el számunkra a vásárlási összeget.

Banki adataink: OTPBANK, Közösségi Kávétermelő Kft. 11707031-21452419

 

Ha valamilyen terméket megrendelek ma, mikor kapom meg?

Amennyiben raktáron lévő terméket rendel, úgy azt legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk indítani Önhöz. 
Futárszolgálatos kiszállítás esetén a csomagfeladás napjától számított 1 munkanapon belül várható a kézbesítése. 

 

Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?

A rendelés megérkezése után e-mailben tájékoztatjuk a rendelt termékek aktuális elérhetőségéről. A webáruházban a saját és nagykereskedő partnereink raktárkészletét tükröző elérhető termékek találhatóak csak - de természetesen elképzelhető, hogy a rendelés időpontjában egy-egy termék éppen kifogyott. Ilyen esetben próbálunk hasonló helyettesítő terméket kínálni.

 

Külföldre is szállítanak?

Igen. Szállítási kondíciókról érdeklődjön.

Do you ship abroad?

Yes, please ask for delivery fees info@cooproastery.hu

 

Webáruház készítés