Gyakori kérdések

 

Telefonon tudnak információt nyújtani?

Élő telefonos információs vonalunk nincsen, kérjük minden esetben írásban, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@cooproastery.hu címen, vagy a webáruház chat felületén és mi írásban, rövid időn belül válaszolunk.

 

Megrendelés nélkül is tudok vásárolni?

Nem, kérjük minden esetben rendelje meg a kívánt terméket a webáruházban és mi azonnal értesítjüka vásárlás folyamatának minden lépéséről.

 

Van lehetőség a megrendelés személyes átvételére?

Nincsen.

 

Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mit tegyek?

Kérjük adjon le egy új megrendelést és próbálja bankkártyával kifizetni ismételten, vagy utalja el számunkra a vásárlási összeget.

Banki adataink: OTPBANK, Közösségi Kávétermelő Kft. 11707031-21452419

 

Ha valamilyen terméket megrendelek ma, mikor kapom meg?

Amennyiben raktáron lévő terméket rendel, úgy azt legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk indítani Önhöz. 
A csomagfeladás napjától számított 1 munkanapon belül várható a szállítmány kézbesítése, vagy Foxpost automatában történő elhelyezése. 

 

Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?

Webáruházi rendszerünk zöld pipával jelzi a készleten lévő termékeket.

A rendelhető termékek az európai nagykereskedő partnereink raktárkészletét tükrözi. Ritka esetekben elképzelhető, hogy a rendelés időpontjában egy-egy termék sajnos éppen kifogyott, de ilyen esetben próbálunk hasonló, helyettesítő terméket kínálni.

 

Külföldre is szállítanak?

Igen. Szállítási kondíciókról érdeklődjön.

Do you ship abroad?

Yes, please ask for delivery fees at info@cooproastery.hu

 

Hogyan tudom visszaküldeni FoxPosttal a megrendelel terméket amennyiben elállnék a vásárlástól?

https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat#faq-5 

A szolgáltatás ára 990 Ft - ami a Foxpost automatánál fizetendő.

Webáruház készítés
borgun_hu