Gyakori kérdések
Telefonon tudnak információt nyújtani?
Nem, kérjük minden esetben írásban, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot az info@cooproastery.hu címen és mi írásban, rövid időn belül válaszolunk.
Megrendelés nélkül is tudok vásárolni?
Nem, kérjük minden esetben rendelje meg kívánt terméket a webáruházban és értesítjük amint azt kiszállítottuk.
Van lehetőség a megrendelés személyes átvételére?
Nincsen.
Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mit tegyek?
Kérjük adjon le egy új megrendelést és próbálja bankkártyával kifizetni ismételten, vagy utalja el számunkra a vásárlási összeget.
Banki adataink: OTPBANK, Közösségi Kávétermelő Kft. 11707031-21452419
Ha valamilyen terméket megrendelek ma, mikor kapom meg?
Amennyiben raktáron lévő terméket rendel, úgy azt legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk indítani Önhöz.
Futárszolgálatos kiszállítás esetén a csomagfeladás napjától számított 1 munkanapon belül várható a kézbesítése.
Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?
A rendelés megérkezése után e-mailben tájékoztatjuk a rendelt termékek aktuális elérhetőségéről. A webáruházban a saját és nagykereskedő partnereink raktárkészletét tükröző elérhető termékek találhatóak csak - de természetesen elképzelhető, hogy a rendelés időpontjában egy-egy termék éppen kifogyott. Ilyen esetben próbálunk hasonló helyettesítő terméket kínálni.
Külföldre is szállítanak?
Igen. Szállítási kondíciókról érdeklődjön.
Do you ship abroad?
Yes, please ask for delivery fees info@cooproastery.hu